فرشید مکاری

فرشید مکاری

تکنولوژیهای نوین
فرشید مکاری

فرشید مکاری

تکنولوژیهای نوین

29 بهترین ابزار سئو رایگان برای سال 2024

1. ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی

ابزار سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی است که به شما امکان می دهد پایگاه داده ما را با بیش از 25 میلیارد کلمه کلیدی از 142 کشور جستجو کنید. 

و می توانید نتایج را بر اساس معیارهای مختلف کلمات کلیدی فیلتر کنید، از جمله:

فهرست تطبیق گسترده کلمات کلیدی با داده ها

ابزار جادویی کلمه کلیدی با استفاده از گزینه‌های فیلتر کردن و جستجوی عبارات مرتبط خاص، به شما کمک می‌کند بهترین کلمات کلیدی را برای استراتژی سئو خود پیدا کنید.

با اکانت رایگان Semrush خود، می توانید روزانه حداکثر 10 جستجو با 10 نتیجه انجام دهید. و به انواع دیگر ابزارهای سئو به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.2. ردیابی موقعیت

ردیابی موقعیت به شما کمک می کند تا رتبه بندی گوگل خود را برای کلمات کلیدی هدف در مکان مشخص شده خود نظارت کنید. و دریابید که آیا از ویژگی های SERP استفاده می کنید.

فهرست کلمات کلیدی و تغییر موقعیت آنها در طول زمان نماد ویژگی های SERP با برچسب.

به این ترتیب، متوجه خواهید شد که آیا استراتژی سئوی شما کار می کند یا خیر. 

با یک حساب رایگان Semrush، می توانید حداکثر 10 کلمه کلیدی را در Position Tracking ردیابی کنید. 

3. ممیزی سایت

ابزار ممیزی سایت، سایت شما را برای بیش از 140 مشکل فنی و سئو داخلی بررسی می کند.

اینها شامل مسائل مربوط به:

  • قابلیت خزیدن
  • HTTPS
  • سئوی بین المللی
  • عملکرد سایت
  • لینک سازی داخلی
داشبوردی که امتیاز سلامت سایت، وضعیت صفحات خزیده شده، تعداد خطاها و گزارش های موضوعی را نشان می دهد.

از شدیدترین تا کم‌شدیدترین، مسائل به‌عنوان «خطاها»، «هشدارها» و «اخطارها» طبقه‌بندی می‌شوند. برای کمک به شما در اولویت بندی آنچه که باید ابتدا به آن پرداخته شود.

ممیزی سایت همچنین اطلاعاتی در مورد چگونگی و چرایی رفع هر مشکل ارائه می دهد. و با Trello، Zapier و Semrush CRM ادغام می شود . بنابراین ایجاد وظایف برای تیم خود آسان است.

لیستی از مشکلات موجود در سایت مانند برچسب های عنوان تکراری، لینک های داخلی خراب و سایر مشکلات سئو

به عنوان یک کاربر رایگان Semrush، می توانید با ابزار Site Audit ماهانه تا 100 URL را جستجو کنید. و حتی به نرم افزارهای رایگان SEO دسترسی پیدا کنید.

ابزار Link Building ساختن بک لینک ها (لینک هایی از سایر وب سایت ها که به وب سایت شما اشاره می کنند) را سریعتر و آسان تر می کند که می تواند به نفع SEO شما باشد.

این ابزار بر اساس رقبای شما و کلمات کلیدی هدف، مشتریان احتمالی لینک سازی (سایت هایی که ممکن است به شما لینک دهند) را شناسایی می کند. و به عنوان یک کاربر رایگان، می توانید تا 100 مشتری احتمالی خود را وارد کنید.

لیست مشتریان بالقوه شامل دامنه، آدرس اینترنتی محتوا، نوع آدرس اینترنتی و رتبه بندی است

وقتی برای دنبال کردن فرصتی آماده هستید، این ابزار به شما کمک می‌کند ایمیل‌های ارتباطی خود را پیش‌نویس، ارسال و پیگیری کنید .

دامنه های در حال پیشرفت دامنه های انتخاب شده برای تماس را نشان می دهد

آخرین اما نه کم اهمیت، پیوندهای به دست آمده خود را در تب " مانیتور " ردیابی کنید. برای اطمینان از فعال ماندن آنها.

دامنه های نظارت شده لیستی از مشتریان بالقوه و وضعیت پیوند را نشان می دهد

5. جستجوگر سئوی صفحه

جستجوگر SEO در صفحه ایده های بهینه سازی مناسب برای صفحات وب شما را ارائه می دهد.

برای استفاده از آن، فقط کلمات کلیدی مورد نظر را برای صفحات انتخابی خود اضافه کنید. 

سپس، این ابزار محتوای شما را با بهترین شیوه های سئو و رقبای رتبه برتر مقایسه می کند. برای ارائه ایده هایی که پوشش می دهد:

  • استراتژی سئو
  • بک لینک ها
  • تجربه کاربری
  • سئو فنی
  • ویژگی های SERP
  • سئوی معنایی
  • محتوا

بعلاوه، جستجوگر سئوی On Page به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام صفحات را اولویت بندی کنید. بر اساس پتانسیل ترافیک آنها و غیره

کل ایده های سئوی صفحه می تواند ترافیک ارگانیک را بیش از 1000٪ افزایش دهد. داشبورد شامل صفحات برتر برای بهینه سازی و حجم کل آنها است.

کاربران رایگان Semrush می توانند تا 10 جفت صفحه کلیدواژه را به جستجوگر جستجوگر جستجوگر صفحه اضافه کنند. 

تجزیه و تحلیل بک لینک به شما امکان می دهد پروفایل های بک لینک خود و رقبا را تجزیه و تحلیل کنید. بنابراین می توانید جایگاه رقابتی خود را ارزیابی کنید. و استراتژی ساخت لینک خود را بهبود بخشید.

می‌توانید ببینید که چگونه معیارهای زیر در طول زمان تغییر کرده‌اند:

  • امتیاز اعتبار : یک متریک Semrush که قدرت رتبه بندی را از 100 اندازه گیری می کند
  • دامنه های ارجاع : تعداد سایت هایی که به دامنه تجزیه و تحلیل شده پیوند دارند
  • بک لینک ها : تعداد بک لینک هایی که به دامنه تحلیل شده اشاره می کنند

به علاوه، می توانید کشف کنید:

  • چند درصد از بک لینک ها لینک های nofollow هستند (لینک هایی که به موتورهای جستجو می گویند که از اعتبار رتبه بندی عبور نکنند)
  • متداول ترین متن لنگر استفاده می شود
  • بیشترین پیوند به صفحات

و خیلی بیشتر.

با یک اکانت رایگان Semrush می توانید تا 10 درخواست در روز داشته باشید. 

7. نمای کلی دامنه

ابزار نمای کلی دامنه Semrush داده های ارزشمندی را در مورد وب سایت های رقبا ارائه می دهد. که می توانید از آن برای ایجاد معیارهایی برای موفقیت سئوی خود استفاده کنید.

در میان چیزهای دیگر، می تواند به شما نشان دهد:

  • هر ماه چقدر ترافیک ارگانیک دریافت می کنند (تخمین زده شده)
  • بازدیدکنندگان آنها از کجا می آیند
  • آنها برای چند کلمه کلیدی به صورت ارگانیک رتبه بندی می کنند
  • کدام ویژگی های SERP را معمولاً برای آنها رتبه بندی می کنند
نمای کلی دامنه seo امتیاز اعتبار، ترافیک جستجوی ارگانیک، ترافیک جستجوی پولی، بک لینک ها و داده های بیشتر را نشان می دهد

شما می توانید تا 10 درخواست در روز با حساب رایگان Semrush خود داشته باشید.

8. تحقیق موضوعی

ابزار Topic Research به شما کمک می‌کند تا ایده‌هایی را که می‌توانید در وب‌سایت خود پوشش می‌دهید، محتوای مناسب سئو پیدا کنید.

برای استفاده از آن، موضوع تمرکز و کشور مورد نظر را وارد کنید. سپس، این ابزار کلیدواژه های فرعی محبوب و پرطرفدار را جمع آوری می کند.

برای هر موضوع فرعی، می توانید ببینید:

  • حجم زیر موضوع : میانگین تعداد جستجوها برای کلمه کلیدی فرعی در هر ماه
  • دشواری : کسب یک رتبه ارگانیک بالا برای کلمه کلیدی فرعی که به صورت درصد بیان می شود چقدر سخت خواهد بود.
  • کارایی موضوع : اندازه گیری حجم نسبت به سختی - "بالا" بهترین است
  • سرفصل ها : صفحات مربوط به موضوع فرعی که بیشترین بک لینک را دارند
  • سوالات : سوالات متداول جستجو شده مربوط به موضوع فرعی
  • جستجوهای مرتبط : عبارت‌های جستجوی مرتبطی که در Google ظاهر می‌شوند، در صورت وجود
کارت موضوع سئو برای نمایش حجم جستجوی بالقوه، دشواری، کارایی موضوع، سرفصل‌ها و سؤالات باز است

با یک حساب رایگان Semrush می توانید دو جستجو در ابزار Topic Research انجام دهید. 

9. SEO Writing Assistant

دستیار نوشتن SEO به شما کمک می کند محتوای اصلی و سئو پسند بنویسید که خواندن آن آسان است و با لحن صدای شما همسو می شود. 

کلمات کلیدی و مخاطبان مورد نظر خود را وارد کنید تا توصیه هایی ایجاد کنید. سپس، شروع به نوشتن محتوای خود کنید تا ببینید امتیاز آن چگونه است.

به عنوان مثال پیش نویس وبلاگ دارای امتیاز سئو 6.3 از 10 با مشکلات خوانایی و پیشنهادات است

این ابزار به شما کمک می کند:

و خیلی بیشتر.

شما می توانید حداکثر دو سند را با یک حساب رایگان Semrush ایجاد کنید.

10. مدیریت فهرست

مدیریت فهرست به شما امکان می دهد نقل قول های محلی خود را به صورت رایگان بررسی کنید. بنابراین می توانید اطمینان حاصل کنید که کسب و کار محلی شما در فهرست های برتر فهرست شده است. و آن اطلاعات کلیدی موجود و صحیح است.

فهرستی از دایرکتوری ها و هر مشکلی که برای هر کدام یافت شده است که کسب و کار محلی می تواند برطرف کند

اگر این ابزار رایگان سئو هر مشکلی پیدا کرد، سعی کنید به سرعت آنها را حل کنید. زیرا فهرست‌های ثابت می‌توانند به رتبه‌بندی محلی شما کمک کنند.

11. سنسور Semrush

سنسور Semrush به شما امکان می دهد نوسانات را در نتایج جستجوی گوگل ردیابی کنید. 

نوسانات بالا به این معنی است که نتایج بیش از حد معمول تغییر می‌کنند—احتمالاً به دلیل به‌روزرسانی الگوریتم . بنابراین، نظارت بر نوسانات در کشور و دسته بندی شما مفید است.

نمودار نوسان سرپ برای 30 روز گذشته روندی تا حدودی باثبات را نشان می دهد اما افزایش شدیدی را در پایان ژوئیه نشان می دهد.

همچنین می‌توانید از سنسور Semrush استفاده کنید تا ببینید کدام ویژگی‌های SERP در جایگاه شما رایج‌تر است. و محتوای خود را با در نظر گرفتن آنها بهینه کنید.

جدول وقوع ویژگی های serp درصد سرپ هایی را که این ویژگی در آنها وجود دارد نشان می دهد. به عنوان مثال، نمای کلی هوش مصنوعی در 1.48٪ نسبت به SERP ظاهر می شود که افزایش 0.38٪ است.

12. سئو لرزه

SEOquake یک افزونه رایگان مرورگر است که داده های SEO را در مورد صفحات نتایج موتور جستجو و صفحات وب جداگانه ارائه می دهد.

برای مشاهده این معیارها (و سایر معیارها) برای هر نتیجه جستجو، حساب رایگان Semrush خود را متصل کنید:

  • موقعیت ارگانیک: جایی که سایت در نتایج اصلی ارگانیک رتبه بندی می شود
  • امتیاز اعتبار : معیاری برای رتبه بندی سایت از 100
  • بازدیدها : تعداد تخمینی بازدیدهای ماهانه از دامنه
  • پیوند دادن دامنه ها : تعداد سایت هایی که به این صفحه پیوند دارند
نتیجه جستجوی ارگانیک دارای اطلاعات اضافی مانند امتیاز اعتبار، تعداد بازدید، صفحات در هر بازدید، نرخ پرش و موارد دیگر است.

هنگامی که از صفحات خاصی بازدید می کنید، نوار ابزار SEOquake اطلاعات مفیدی در مورد هر صفحه ارائه می دهد. و به شما امکان دسترسی به گزارش های دقیق تر را می دهد.

نوار ابزار در بالای صفحه وب این داده ها و موارد دیگر را نشان می دهد

13. گوگل آنالیتیکس 4

Google Analytics 4 (GA4) یک پلت فرم تجزیه و تحلیل وب سایت است که اطلاعاتی در مورد ترافیک و رفتار کاربر نشان می دهد.

شما یک کد رهگیری نصب می‌کنید که ابزار را قادر می‌سازد اطلاعات مربوط به فعالیت بازدیدکنندگان را جمع‌آوری کند. که سپس می توانید از طریق گزارش های مختلف آن را تجزیه و تحلیل کنید.

در میان بسیاری از موارد دیگر، می توانید متوجه شوید:

  • چه میزان ترافیک از جستجوی ارگانیک به دست می آید
  • کدام صفحات بیشترین تبدیل را دارند
  • ویژگی های بازدیدکنندگان شما
نمودار مرور کلی اکتساب google analytics افزایش تعداد کاربران را در 30 روز گذشته نشان می دهد

GA4 یکی از بهترین ابزارهای سئوی رایگان برای اندازه گیری نتایج است. 

برای شروع به GA4 وارد شوید (یا یک حساب کاربری ایجاد کنید).

14. کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی گوگل (GSC) به شما کمک می کند عملکرد سایت خود را در جستجوی Google نظارت و مدیریت کنید.

میانگین رتبه بندی شما را برای حداکثر 1000 پرس و جو برتر نشان می دهد. و این نتایج چه تعداد بازدید و کلیک را به همراه دارد.

جدول پرس و جو عبارات جستجو و موارد را نشان می دهد. تعداد کلیک ها، نمایش ها، نرخ کلیک و موقعیت

همچنین می توانید از GSC برای موارد زیر استفاده کنید:

برای شروع به GSC وارد شوید (یا یک حساب کاربری ایجاد کنید).

15. ابزار وب مستر بینگ

Bing Webmaster Tools به شما کمک می کند عملکرد سایت خود را در جستجوی Bing نظارت و مدیریت کنید . 

در اصل، این نسخه Bing از کنسول جستجوی گوگل است. 

می توانید از آن برای موارد زیر استفاده کنید:

  • بررسی کنید کدام کلمات کلیدی بیشترین تاثیر را در Bing دارند
  • توصیه های فنی سئو را دریافت کنید
  • نقشه سایت خود را به بینگ ارسال کنید

و خیلی بیشتر.

گزارش عملکرد جستجو تعداد کلیک ها، نمایش ها و میانگین نرخ کلیک سایت شما را در موتور جستجو نشان می دهد

اگر روی بینگ تمرکز می کنید، ابزار وب مستر بینگ یکی از بهترین ابزارهای سئو رایگان است. 

16. نمایه کسب و کار گوگل

نمایه کسب و کار Google (GBP) به شما امکان می دهد فهرست کسب و کار محلی خود را در Google مدیریت کنید.

این نمایه ای است که می تواند در نتایج مبتنی بر نقشه ظاهر شود. مثل این:

بسته محلی فهرست‌های کسب‌وکار که در بالای سرپ و سمت چپ نقشه گوگل برجسته شده‌اند

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید در پوند انجام دهید و به شما کمک می کند رتبه بالاتری کسب کنید و مشتریان محلی بیشتری به دست آورید:

  • مکان کسب و کار خود را تأیید کنید
  • اطلاعات تماس، ساعات کاری، عکس‌ها و غیره را اضافه کنید.
  • پست های GBP را درباره اخبار، رویدادها و پیشنهادات خود منتشر کنید

برای شروع به صفحه اصلی GBP مراجعه کنید .

17. ردیاب رتبه نقشه

Map Rank Tracker به شما امکان می دهد رتبه بندی کسب و کار خود را در Google Maps نظارت کنید.

کلمات کلیدی محلی و مکان های جستجویی را که می خواهید ردیابی کنید انتخاب کنید . و نقشه حرارتی رتبه شما را برای هر کدام نشان می دهد.

کسب و کار محلی رتبه شانزدهم را برای کلمه کلیدی رستوران ایتالیایی در نزدیکی من به همراه سایر مشاغل رتبه بندی شده در نقشه گوگل برجسته شده است.

اگر رتبه بندی ضعیفی دارید، از این ابزار برای بررسی بزرگترین رقبای خود استفاده کنید. و سعی کنید استراتژی سئوی محلی خود را بهبود بخشید .

با یک حساب رایگان Semrush، ماهانه 50 اعتبار برای Map Rank Tracker دریافت می کنید. این بدان معناست که می توانید برای مثال، یک شبکه پنج در پنج را برای دو کلمه کلیدی در ماه اسکن کنید (5 x 5 x 2 x 1 = 50).ش های من

My Reports ساختن گزارش‌های SEO را با داده‌های Google Analytics 4، Google Search Console، Google Business Profile و ابزارهای مختلف Semrush، سریع و آسان می‌کند.

به علاوه، به شما امکان می دهد گزارش خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

ابزار گزارش سئو دارای ویجت‌هایی مانند کلیدواژه‌های برتر و رقبا برای ایجاد گزارش خود است.

بنابراین، می توانید مهمترین معیارهای خود را در یک مکان تجسم کنید. و مطمئن شوید که نتایج سئوی شما در مسیر درست است.

Google Trends به شما امکان می دهد روندهای جستجو را در هر نقطه از جهان تجزیه و تحلیل کنید.

می توانید ببینید که در حال حاضر چه موضوعاتی در حال ترند هستند. و به طور بالقوه برخی از ایده های محتوا را جمع آوری کنید.

برگه trending now با سه موضوع بیشترین جستجو در بریتانیا

یا عبارات جستجو و موضوعات مورد علاقه خود را تجزیه و تحلیل کنید. برای مشاهده اینکه چگونه علاقه جستجو در طول زمان تغییر کرده است.

جستجوی عبارت چای سرد نشان می دهد که در طول 5 سال گذشته، بیشتر در تابستان، افزایش یافته است

این داده ها می توانند به شما در پیش بینی دقیق تر ترافیک کمک کنند. برای کمک به تصمیم گیری استراتژیک در مورد موضوعاتی که باید پوشش دهید.

برای شروع تحقیقات خود از وب سایت Google Trends دیدن کنید .

20. PageSpeed ​​Insights

Google's PageSpeed ​​Insights ابزاری رایگان است که به شما امکان می دهد عملکرد Core Web Vitals را در صفحات وب جداگانه بررسی کنید.

اینها معیارهای تجربه صفحه هستند که می توانند بر رتبه بندی شما در جستجو تأثیر بگذارند. و تجربه کاربران را در سایت خود تحت تاثیر قرار دهید.

امتیاز عملکرد برای یک صفحه مثال 46 است، در حالی که دسترسی، بهترین شیوه ها، و سئو منصفانه هستند، اما با مشکلاتی

بنابراین، این ایده خوبی است که مشکلات عملکرد برجسته شده را برطرف کنید.

برای شروع ارزیابی صفحات خود به PageSpeed ​​Insights بروید .

21. تست نتایج غنی

تست نتایج غنی گوگل به شما امکان می دهد اعتبار نشانه گذاری طرحواره را در یک صفحه وب بررسی کنید. برای تعیین اینکه آیا صفحه برای نتایج غنی واجد شرایط است یا خیر .

3 مورد معتبر شناسایی شده و برای نتایج غنی واجد شرایط هستند

نتایج غنی، نتایج جستجویی هستند که شامل اطلاعات اضافی (مثلاً رتبه‌بندی ستاره‌ها) می‌شوند. آنها در جلب توجه و کلیک کاربران بهتر عمل می کنند.

می‌توانید مواردی را که واجد شرایط آنها هستید در این ابزار پیش‌نمایش کنید. و ببینید آیا مشکلی وجود دارد که باید برطرف شود.

نمونه پیش نمایش نتایج رتبه بندی ستاره، تعداد بررسی ها، قیمت و وضعیت سهام را نشان می دهد

22. Google Alerts

Google Alerts هنگامی که گوگل محتوایی مطابق با کلمات کلیدی انتخابی شما را پیدا می کند به شما اطلاع می دهد.

در اینجا نحوه استفاده از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی سئو رایگان آورده شده است:

عبارت جستجو شده در Google Alerts با پیش نمایش هشدار که اخبار اخیر در مورد موضوع را نشان می دهد

23. Yoast SEO

Yoast SEO یک افزونه وردپرس است که به شما کمک می کند سایت خود را برای جستجو بهینه کنید.

نسخه رایگان توصیه های سئو روی صفحه را مانند این ارائه می دهد:

نتایج تجزیه و تحلیل yoast seo مشکلات و نتایج خوبی را نشان می دهد

و ویرایش عناصر سئو مانند:

  • Robots.txt : فایلی که به موتورهای جستجو می گوید کدام صفحات را بخزند
  • نقشه سایت XML : فایلی که به موتورهای جستجو می گوید کدام صفحات را فهرست کنند
  • متا تگ ربات ها : کدی که به موتورهای جستجو می گوید چگونه یک صفحه را بخزند، ایندکس کنند یا نمایش دهند.
  • برچسب‌های متعارف : کدی که به موتورهای جستجو کمک می‌کند بفهمند در صورت وجود صفحات تکراری، کدام صفحه را اولویت بندی کنند.
  • داده های ساختاریافته : کدی که به موتورهای جستجو کمک می کند انواع مختلف اطلاعات را شناسایی کنند

برای دانلود این افزونه رایگان به دایرکتوری افزونه وردپرس مراجعه کنید .

24. متا سئو بازرس

Meta SEO Inspector یک افزونه کروم است که بررسی ابرداده های صفحه را آسان می کند.

می تواند داده های زیر را برای هر صفحه ای که بازدید می کنید نمایش دهد:

پسوند متا سئو بازرس در یک صفحه وب باز است و داده های بالا را نشان می دهد

از این ابزار رایگان سئو برای بررسی متادیتای صفحات خود استفاده کنید (برای اطمینان از وجود و درست بودن آن). یا از عناوین، توضیحات و غیره رقبا الهام بگیرید.

25. تنبلی

Sloth به شما کمک می کند تا اصلاحات فنی سئو را در سایت هایی با محدودیت های پلت فرم یا توسعه پیاده سازی کنید.

به عنوان مثال، می توانید از آن برای موارد زیر استفاده کنید:

  • تغییر مسیرهای 301 و 302 را پیکربندی کنید (که به شما امکان می دهد کاربران و موتورهای جستجو را از یک صفحه به صفحه دیگر هدایت کنید)
  • پیاده سازی ویژگی های hreflang (که زبان صفحه را مشخص می کند)
  • فایل robots.txt خود را تغییر دهید (که به موتورهای جستجو می گوید کدام صفحات سایت شما را بخزند)
  • تست های A/B را تنظیم کنید (که به شما امکان می دهد دو نسخه از یک صفحه وب را مقایسه کنید)

Sloth از Cloudflare Workers استفاده می کند . بنابراین، برای شروع کار با این ابزار به یک حساب کاربری رایگان Cloudflare نیاز دارید.

26. Google SERP Simulator

شبیه ساز Google SERP Merkle نشان می دهد که یک نتیجه اساسی برای یکی از صفحات وب شما ممکن است در Google چگونه باشد.

به سادگی تگ عنوان و توضیحات متا را وارد کنید. برای دیدن اینکه در دسکتاپ و/یا موبایل چه شکلی می‌شوند.

فیلدهای آدرس اینترنتی، عنوان صفحه، توضیحات متا و دستگاه با پیش نمایش serp در سمت راست

پیش نمایش 100٪ قابل اعتماد نیست. زیرا گوگل همیشه تگ عنوان و توضیحات شما را نمایش نمی دهد — و همیشه تعداد کاراکترهای یکسانی را نمایش نمی دهد.

اما این روش خوبی برای آزمایش طول و ظاهر متن شماست.

27. اتصالی

به صورت ارتباطی -که قبلاً به خبرنگار کمک کنید (HARO)) - به شما امکان می‌دهد سوالات رسانه‌ای را که می‌تواند به بک لینک‌ها برای سایت شما منجر شود، منبع دهید.

اساسا، خبرنگاران از این پلت فرم برای درخواست نظرات متخصص برای مقالات خود استفاده می کنند. و می‌توانید درخواست‌های مرتبط را جستجو کرده و به آنها پاسخ دهید.

جستجوی عبارت پرس و جوهای مرتبط با موضوع، صنعت و انتشار را نشان می دهد

(این ابزار SEO برای حداکثر 10 مسابقه در ماه رایگان است.)

اگر گزارشگری از ارسال شما استفاده کند، ممکن است یک بک لینک به شما اعتبار دهد.

28. ShortPixel

ShortPixel یک افزونه وب سایت ارائه می دهد که به طور خودکار تصاویر شما را فشرده می کند.

این یک راه ساده برای بهبود سرعت صفحه است (که می تواند بر رتبه بندی گوگل شما تأثیر بگذارد). بدون افت کیفیت تصویر

دامنه خود را در وب سایت ShortPixel وارد کنید تا ببینید چند تصویر را می توانید بهینه کنید.

این ابزار می تواند تصاویر را تا 76 درصد بهینه کند.

29. ChatGPT

ChatGPT یک ربات چت هوش مصنوعی است که می توانید از آن برای کارهای مختلف سئو استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دستور (دستورالعمل) ارائه دهید.

به عنوان مثال، می توانید از ابزار بخواهید:

  • "لیستی از 20 کلمه کلیدی دم بلند مرتبط با محصولات پاک کننده خانه سازگار با محیط زیست ایجاد کنید"
  • "یک طرح کلی برای یک پست وبلاگ در مورد مزایای کار از راه دور، از جمله نکات کلیدی و عنوان‌های فرعی ایجاد کنید"
  • "یک متا توضیحات قانع کننده برای مقاله ای در مورد بهترین مسیرهای پیاده روی در کالیفرنیا بنویسید که شامل کلمه کلیدی هدف "مسیرهای پیاده روی کالیفرنیا" است."
  • "ارائه راهنمای گام به گام در مورد نحوه تعمیر لینک های شکسته در سایت وردپرس برای بهبود سئو"
  • "برای درخواست فرصت پست مهمان در یک وبلاگ سفر با اعتبار بالا، یک الگوی ایمیل فراگیر تهیه کنید"
یک درخواست gpt چت از لیست بالا و پاسخ آن

از وب سایت ChatGPT دیدن کنید و ثبت نام کنید تا آن را به صورت رایگان امتحان کنید.

فقط توجه داشته باشید که این ابزار پتانسیل تولید اطلاعات نادرست و متن غیر اصلی را دارد. بنابراین، همیشه باید هر چیزی را که تولید می کند ویرایش کنید.

9 FREE SEO TOOLS FROM GOOGLE

9 FREE SEO TOOLS FROM GOOGLE



Google Search Console

Google Search Console